Homework after summer holidays Домашнє завдання після літніх канікул


Написати твір на тему на вибір:


* Mes 5 meilleurs jours d'été. (Мої найкращі 5 днів літа)


* Mes 5 meilleurs souvenirs de vacances d'été. (Мої 5 найкращих спогадів про літні канікули)


* Mes vacances d'été. (Мої літні канікули)


* C'était mon meilleur été. (Це мої найкращі літні канікули)


______________________________________

На першому уроці після літніх канікул  

Як я вивчала (вивчав) французьку до ... класу.


___

Урок після літніх канікул. Теми для самостійного твору. Повернення до школи після літа. 

___

Comments

  1. 7 вересня увесь світ відзначає Міжнародний день чистого повітря та блакитного неба. В ООН наголошують, щороку від забруднення повітря помирає 7 мільйонів людей.
    Анна Бобраніцька 👩🏻‍🎓

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

passé composé - French perfect tense - first lesson -